Olulisemad punktid

  • Tallinna Kiirabi jaoks on loodud informatiivne välisveeb, mille eesmärk on tutvustada Tallinna Kiirabi tegevust ja teenuseid ning võimaldada vaadata tööpakkumisi.
  • On loodud ka Tallinna Kiirabi sisevõrk Intranet. Intranetis saab lisada teateid ja graafikuid ning saab määrata rolle ja juurdepääse. Sellele pääseb ligi ainult töötaja sisse logides.
  • Veebilahendused on kasutajasõbralikud kõigil seadmetel.

Tallinna Kiirabi välisveebi nõuded ja eesmärgid

Luua informatiivne välisveeb, mille abil on võimalik tutvuda Tallinna kiirabi tegevusega, lugeda teenuste või koolituste kohta ja vaadata tööpakkumisi. Üldine disainistiil peab olema minimalistlik – teave kiiresti leitav ja loetav. Värvide valikul tuleb lähtuda Tallinna Kiirabi logo värvidest, milleks on kollane, punane ja valge. 

Kuvada teavet kiirabi kutsumise kohta – mis olukorras tasuks helistada perearstile ja millal peaks kutsuma kiirabi. Kuvada teavet mastaabi kohta – mitu töötajat Tallinnas tegutseb, mitu kiirbrigaadi ja reservautot olemas on. Veebi halduril peab olema lihtne seda arvulist infot muuta. Kogu teave paigutada loogiliselt ja arusaadavalt avalehele.

Teha tellimisvormid teenustele: üritused, ruumide rent, transport. Samuti kandideerimisvorm töökohtadele ja tagasiside vorm.

Kasutajasõbralik kõigil seadmetel

Veebileht peab olema adaptiivne ehk on hästi jälgitav mitte ainult arvutist, vaid ka telefonist ning tahvelarvutist.

Tallinna Kiirabi sisevõrgu Intranet nõuded

Intranet on Tallinna Kiirabi töötajate infosüsteem, kuhu saab ainult sisse logides.

Teated

Võimalus lisada teade, kus saab kirjutada pealkirja, teksti, lisada faile ning on olemas ka väli päevade arvu sisestamiseks, mille jooksul teated lehel kuvatakse. Teatele saab lisada olulisuse tähise – prioriteetne või üldine. Prioriteetseid teateid kuvatakse lehe ülaosas valitud tähtaja jooksul. Teade arhiveeritakse automaatselt kuvamise tähtaja möödumisel, olenemata sellest, mis tähisega teade oli. 

Graafikute lisamisvorm

3 eraldi nuppu töökava, ajakava ja brigaadide paiknemise lisamiseks. Graafikud on kõigile arusaadavalt kujundatud nii, et peale vaadates oleks kohe selge, mis hetkel on keegi kas vaba või hõivatud.

Otsing sisevõrgus

Võimalus otsida teavet igal jaotisel märksõnade järgi. Otsingutulemused kuvatakse eraldi lehel jaotiste nimekirja kujul, kus otsitav sõna või fraas esineb tekstis, pealkirjas või muudel väljadel. Otsitud sõna või fraas on esile tõstetud erksa värviga.

Rollid ja juurdepääsud

Kõiki rolle määrab peaadministraator lehel "Kasutajad", mida näeb ka ainult peaadministraator. Sealt saab ta lisada erinevatele kasutajatele ehk töötajatele rollid. Mõni kasutaja võib saada rolli näiteks "Teated" ja "Graafikud" jaotiste muutmiseks, samas mõni teine kasutaja saaks neid ainult vaadata aga omada õiguseid "Juhendid" jaotise muutmiseks. 

Koolituste lisamine

Intranetis saab lisada koolitusi. Variante on kaks, kas lisada koolitus Intranetti, mis on mõeldud töötajatele, või hoopis avalik koolitus, mis on kuvatud välisveebis. Viimane oleks mõeldud kõigile, kes soovivad tellida mõnda koolitust Tallinna Kiirabilt, näiteks esmaabi koolituse.

Tööprotsess

  1. Kliendi vajaduste kaardistamine ja analüüs
  2. Veebi konseptsiooni väljatöötamine, tehnilise ülesande koostamine
  3. Põhidisaini väljatöötamine, veebilehe maketi kujundus ja küljendus
  4. Sisevõrgu Intranet väljatöötamine töötajate juurdepääsu võimalusega
  5. Veebilehe sisu seadistamine otsingumootoritele (SEO) – ainult välisveeb
  6. Testimine
  7. Juurutamine ja tugi

Kasutatud tehnoloogiad